Zasady savoir-vivre w biznesie


 
 
Cele szkolenia
- poznanie obowiązujących zasad etyki w biznesie i zwrócenie uwagi uczestników szkolenia na ich rolę w budowaniu wizerunku firmy
 
Korzyści pozyskane ze szkolenia
- umiejętność wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia w relacjach z kontrahentami
- lepsze prezentowanie siebie oraz swojej firmy w kontaktach służbowych (podczas spotkań czy uroczystości)
- prowadzenie kontaktów służbowych (korespondencyjnych, telefonicznych i osobistych) zgodnie z zasadami etykiety
 
Metody szkoleniowe
- wykłady interaktywne
- prezentacja tzw. modelowych zachowań
- ćwiczenia praktyczne
- zadania zespołowe
 
Program szkolenia
- elementy służące budowaniu wizerunku osobistego i korporacyjnego
- sztuka słowa w kontaktach zawodowych
- etykieta dot. ubioru służbowego
- pierwsze wrażenie w kontaktach zawodowych
- zasady prowadzenia służbowej korespondencji i rozmów telefonicznych

Formuła partners of outsourcing


Formuła partners of outsourcing for firms jest jedą z metod odzyskiwania należności. Jak Państwo wiedzą, prowadzimy szkolenia m. in. z mowy ciała i budowania wizerunku, potrafimy więc czytać między wierszami. Wystraczy nam, że dłużnik powie kilka zdań, a my już potrafimy rozpoznać czy jest on typem "biedaka", "oszusta" czy "gracza". A przede wszystkim potrafimy odzyskać Państwa pieniądze, bo ciągle poszerzamy swoją wiedzę z zakresu wywierania wpływu na ludzi i, co najważniejsze, potrafimy tę wiedzę wykorzystywać w praktyce.