Wyznaczamy nowe standardy
Szkolenia
Wiemy, że siłą każdej firmy są jej pracownicy – ich kwalifikacje, umiejętności i zaangażowanie. Potrafimy wydobyć z ludzi to, co najlepsze. Nasza oferta szkoleniowa została opracowana w odpowiedzi na aktualne potrzeby i wymagania rynku. Oferujemy specjalistyczne, kompleksowe szkolenia, które skutecznie podnoszą kwalifikację i efektywność pracowników.
Oto wykaz szkoleń, które dla Państwa przygotowaliśmy:
- Komunikacja interpersonalna – aktywne słuchanie
- Komunikacja interpersonalna – rozwiązywanie konfliktów
- Komunikacja niewerbalna – mowa ciała
- Zasady savoir-vivre w biznesie
- Taktyki i negocjacje handlowe
- Obsługa Klienta i cele sprzedaży
- Zabezpieczenie i odzyskiwanie należności
Komunikacja interpersonalna - aktywne słuchanieKomunikacja interpersonalna - rozwiązywanie konfliktówKomunikacja niewerbalna - MOWA CIAŁAZasady savoir-vivre w biznesieObsługa Klienta i cele sprzedażyRekrutacja i selekcja personeluZabezpieczenie i odzyskiwanie należności
Koszty samodzielnej windykacji
W dobrze prowadzonym przedsiębiorstwie ilość dochodzonych wierzytelności płaconych po terminie to jedynie 5 % wszystkich wierzytelności - oznacza to, że bardziej opłacalnym jest zatrudnienie zewnętrznej kanclerii, niż utrzymywanie własnego działu windykacji.