
Wyznaczamy nowe standardy
Obsługa Klienta i cele sprzedaży
Cele szkolenia
- poznanie najnowszych technik sprzedaży
- kształcenie umiejętności pozyskiwania kontrahentów oraz umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem
- zwiększenie efektywności w zakresie sprzedaży oraz przy obsłudze klientów
Korzyści pozyskane ze szkolenia
- umiejętność efektywnego posługiwania się technikami sprzedaży
- umiejętność budowania relacji biznesowych z kontrahentami (unikanie błędów)
- umiejętność identyfikacji potrzeb klientów, uzyskiwania ich satysfakcji bez rezygnacji z własnych interesów
Metody szkoleniowe
- wykłady interaktywne
- dyskusje
- warsztaty z technik prowadzenia rozmów
- ćwiczenia indywidualne i zespołowe z zastosowaniem „burzy mózgów”
Program szkolenia
- techniki (zasady) sprzedaży
- najnowsze standardy w obsłudze klienta
- asertywność w relacjach z klientem
- metody wywierania wpływu na klienta podczas rozmów
- metody radzenie sobie z obiekcjami klienta i sposoby zaspakajanie jego potrzeb
Komunikacja interpersonalna - aktywne słuchanieKomunikacja interpersonalna - rozwiązywanie konfliktówKomunikacja niewerbalna - MOWA CIAŁAZasady savoir-vivre w biznesieObsługa Klienta i cele sprzedażyRekrutacja i selekcja personeluZabezpieczenie i odzyskiwanie należności
E-licytacja nieruchomości
W grudniu 2020 roku przyjęto nowelizację ustawy Kodeks postępowania cywilnego - dzięki niej już 2021 roku ma zostać wprowadzona elektorniczna licytacja nieruchomości.
Ma ona za zadanie przyspieszyć proces sprzedaży nieruchomości przez Komornika oraz zapewnić bezpieczeństwo dla uczestników czynności procesowych, a nawet obniżyć koszty licytacji. O licytacji ma obwiezszczać komornik sądowy na stronie Krajowej Rady Komorniczej. Przetarg nieruchomości ma trwać przez tydzień - podobnie jak przy już wprowadzonej e-licytacji ruchomości.