
Sukces jest naszym przyjacielem
Komunikacja interpersonalna - aktywne słuchanie
Cele szkolenia
- zwrócenie uwagi uczestnikom szkolenia na najistotniejsze kwestie komunikacji interpersonalnej, a przede wszystkim umiejętność aktywnego słuchania
Korzyści pozyskane ze szkolenia
- poznanie własnych predyspozycji i możliwości komunikacyjnych
- poszerzenie wachlarza umiejętności i stylów komunikowania się
Metody szkoleniowe
- warsztaty
- dyskusje
- ćwiczenia
- demonstracje
Program szkolenia
- umiejętności interpersonalne - wyjaśnienie zagadnienia
- aktywne słuchanie (ćwiczenia): przekazywanie pozyskanych informacji, wyrażanie emocji, parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlenie, potwierdzenie
- przygotowanie prezentacji na wybrany temat z wykorzystaniem elementów komunikacji interpersonalnej
Komunikacja interpersonalna - aktywne słuchanieKomunikacja interpersonalna - rozwiązywanie konfliktówKomunikacja niewerbalna - MOWA CIAŁAZasady savoir-vivre w biznesieObsługa Klienta i cele sprzedażyRekrutacja i selekcja personeluZabezpieczenie i odzyskiwanie należności
Wywiady gospodarcze
Wywiady gospodarcze przygotowywane przez PIFH to usługa gwarantująca naszemu Klientowi uzyskanie danych niezbędnych w podejmowaniu właściwych decyzji handlowych. Wywiad zawiera zweryfikowane informacje o kontrahentach i daje wiarygodny obraz potencjalnych partnerów handlowych. Nasze raporty tworzone są zawsze bezpośrednio po zleceniu Klienta, są więc zawsze opracowywane na podstawie najbardziej aktualnych informacji. Za każdym razem jego kształt poddawany jest wnikliwej analizie przez naszych ekspertów.