Public relations


  
 
    Uczestnicy naszych szkoleń zyskują świadomość ogromnego znaczenia, jakie ma dbałość o wizerunek publiczny i dobre relacje z otoczeniem. A co najważniejsze potrafią używać tej wiedzy i stosować techniki służące poprawie relacji z klientami i zwiększeniu zysków firmy.
 
   Oferujemy naszemu Klientowi wiedzę o tym jak ma zmieniać i ulepszać swoje działania związane z organizacją firmy i relacjami z otoczeniem. Wiemy jak tego dokonać, bo mamy bogate doświadczenie w zarządzaniu. Ponadto zlecenie tych działań PIFH jako firmie outsourcingowej obniży koszty wprowadzenia zmian.
 
   Nie proponujemy Państwu gadżetów reklamowych, bo to może dać każdy. My dajemy znacznie więcej. Oferujemy przemyślaną strategię budowy pozytywnych stosunków wewnątrz Państwa firmy. Bo public relations to także relacje pomiędzy pracownikami oraz pomiędzy pracownikami a pracodawcą. Wiemy, że kiedy dobrze dzieje w samym wnętrzu firmy, potrafi ona to przekazać na zewnątrz, do otoczenia, w którym działa. Pozytywna energia dobrze zarządzanej firmy emanuje na jej Klientów.
 
   Powiemy Państwu jak uniknąć błędów komunikacyjnych wewnątrz firmy. Umiemy poukładać niewłaściwe relacje. Sprawiamy, że komunikacja wchodzi na wyższy, ponadstandardowy poziom.
   Wcielamy w życie marzenia naszych Klientów o sprawnej, dobrze zarządzanej firmie, a nasza radość tworzenia, staje się ich satysfakcją.

Nagrywanie rozpraw sądowych

Zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego sędzia ustnie uzasadnia wyrok jedynie podając zasadnicze przesłanki jakimi kierował się wydając orzeczenie. Natomiast pisemne uzasadnienie musi zawierać wskazanie podstawy faktycznej rozstrzygnięcia oraz opisanie faktów które uznał za uwodnione , a którym odmówił wiarygodności oraz wyjaśnienie podstawy prawnej wyroku wraz z przytoczeniem konkretnych przepisów prawa. Zgodnie z tym pisemne uzasadnienie musi być wyczerpujące i szersze niż ustne. Po odczytaniu sentencji wyroku sad związany jest wydanym wyrokiem od chwili jego ogłoszenia, a nie jedynie poglądem przedstawionym w ustnym uzasadnieniu. Dzięki ustnym motywom strona powinna się  dowiedzieć dlaczego wyrok jest sprawiedliwy, natomiast pisemne uzasadnienie ma umożliwić sądowi odwoławczemu ustalenie czy wyrok odpowiada prawu. Uzasadnianie więc pełni dwie funkcje – wyjaśnia dlaczego sąd wydał takie orzeczenie oraz umożliwia kontrolę instancyjna orzeczeń. Powoduje to iż są to dwie kategorie uzasadnień, które musza się różnić, ale nie powinny się różnić całkowicie (wyrok Sądu Najwyższego z 17.04.2009 roku ( I UK 333/2008). W praktyce ustne uzasadnienia często są lakoniczne i zdawkowe. Sytuację ma zmienić nagrywanie przebiegu rozpraw, w tym samego uzasadnienia, wydawanych orzeczeń za pomocą urządzenia rejestrującego dźwięk albo obraz i dźwięk (art. 157 par.1 KPC). Dzięki nagrywaniu przede wszystkim będzie dowód na rzeczywiste przesłanki rozstrzygnięcia, a z drugiej strony zwielokrotnią zarzuty związane z różnicami pomiędzy motywami jakimi kierował się sędzia w ustnym i pisemnym uzasadnieniu.