Komunikacja interpersonalna - rozwiązywanie konfliktów


 
 
Cele szkolenia
- uzmysłowienie uczestnikom szkolenia wpływu umiejętności komunikowania się i układania wzajemnych relacji na odniesienie sukcesu zawodowego
- kształtowanie umiejętności wzbudzania zaufania u partnera
- kształtowanie umiejętności wpływu na zachowanie innych
- zapoznanie uczestników szkolenie z metodami rozwiązywania konfliktowych sytuacji
 
Korzyści pozyskane ze szkolenia
- poznanie rodzajów konfliktów
- poznanie sposobów efektywnego „zarządzania” konfliktami
- wykształcenie zdolności wpływania na zachowania innych
- wzrost pewności siebie podczas wystąpień 
 
Metody szkoleniowe
- mini-wykłady
- indywidualne i grupowe rozwiązywanie problemów
- ćwiczenia
- testy
 
Program szkolenia
- efektywne komunikowanie się
- rodzaje konfliktów i  bariery w komunikacji
- sposoby rozwiązywania konfliktów
- perswazja i przekonywanie innych

Weryfikacja raportów innych wywiadowni

Bardzo częstym zjawiskiem w podmiotach korporacyjnych i mniejszych przedsiębiorstwach jest to, że dział handlowy i pracownicy handlowi nie umieją wyciągać własnych wniosków z pozyskiwanych informacji przez wywiadownie gospodarcze.

Nasza firma nie tylko uczy tej interpretacji, ale przede wszystkim weryfikuje zebrane informację przez inne wywiadownie, pozyskuje nowe informacje i tworzy całkowicie nowy obraz badanego przesiębiorstwa. Dopiero tak wykonana praca daje porządany efekt oceny ryzyka handlowej współpracy - daje asumpt do wyrobienia i wypracowania metody opinii o kontrahencie, co ma na celu uzyskać efekt wiedzy, a nie emocji.