Pewność i gwarancja sukcesu jest z nami
Zabezpieczenie i odzyskiwanie należności
Cele szkolenia
- poznanie najnowszych, najbardziej skutecznych technik windykacji
- poznanie asertywnych zachowań w kontaktach z dłużnikami
- kształcenie umiejętności skutecznych rozmów z dłużnikami
- poznanie sposobów najkorzystniejszych zabezpieczeń wierzytelności
- zwiększenie efektywności sprzedaży
- poznanie metod sprawdzania wiarygodności kontrahentów
Korzyści pozyskane ze szkolenia
- umiejętność rozpoznawania „psychologii trudnych dłużników”, taktyk ich działania
- umiejętność stosowania technik windykacji
- umiejętność właściwego zabezpieczenia należności
- umiejętność odzyskania pieniędzy bez straty wieloletniego klienta
- umiejętne rozpoznawanie zdolności finansowej nowych kontrahentów
Metody szkoleniowe
- wykłady
- dyskusje
- warsztaty z technik prowadzenia rozmów i zawierania umów
Program szkolenia
- psychologia „trudnego dłużnika”
- efektywna komunikacja z rozmówcą
- techniki windykacji
- windykacja należności w oparciu o Kodeks Postępowania Cywilnego
- rodzaje zabezpieczeń wierzytelności w obrocie gospodarczym
- metody sprawdzania wiarygodności kontrahentów
- dział handlowy a dochody ze sprzedaży
Komunikacja interpersonalna - aktywne słuchanieKomunikacja interpersonalna - rozwiązywanie konfliktówKomunikacja niewerbalna - MOWA CIAŁAZasady savoir-vivre w biznesieObsługa Klienta i cele sprzedażyRekrutacja i selekcja personeluZabezpieczenie i odzyskiwanie należności
Weryfikacja raportów innych wywiadowni
Bardzo częstym zjawiskiem w podmiotach korporacyjnych i mniejszych przedsiębiorstwach jest to, że dział handlowy i pracownicy handlowi nie umieją wyciągać własnych wniosków z pozyskiwanych informacji przez wywiadownie gospodarcze.
Nasza firma nie tylko uczy tej interpretacji, ale przede wszystkim weryfikuje zebrane informację przez inne wywiadownie, pozyskuje nowe informacje i tworzy całkowicie nowy obraz badanego przesiębiorstwa. Dopiero tak wykonana praca daje porządany efekt oceny ryzyka handlowej współpracy - daje asumpt do wyrobienia i wypracowania metody opinii o kontrahencie, co ma na celu uzyskać efekt wiedzy, a nie emocji.