Zabezpieczenie i odzyskiwanie należności


 
Cele szkolenia
- poznanie najnowszych, najbardziej skutecznych  technik windykacji
- poznanie asertywnych zachowań w kontaktach z dłużnikami
- kształcenie umiejętności skutecznych rozmów  z dłużnikami
- poznanie sposobów najkorzystniejszych zabezpieczeń wierzytelności
- zwiększenie efektywności sprzedaży
- poznanie metod sprawdzania wiarygodności kontrahentów
 
Korzyści pozyskane ze szkolenia
- umiejętność rozpoznawania „psychologii trudnych dłużników”, taktyk ich działania
- umiejętność stosowania technik windykacji
- umiejętność właściwego zabezpieczenia należności
- umiejętność odzyskania pieniędzy bez straty wieloletniego klienta
- umiejętne rozpoznawanie zdolności finansowej nowych kontrahentów
 
Metody szkoleniowe
- wykłady
- dyskusje
- warsztaty z technik prowadzenia rozmów i zawierania umów
 
Program szkolenia
- psychologia „trudnego dłużnika”
- efektywna komunikacja z rozmówcą
- techniki windykacji
- windykacja należności w oparciu o Kodeks Postępowania Cywilnego
-  rodzaje zabezpieczeń wierzytelności w obrocie gospodarczym
- metody sprawdzania wiarygodności kontrahentów
- dział handlowy a dochody ze sprzedaży

Weryfikacja raportów innych wywiadowni

Bardzo częstym zjawiskiem w podmiotach korporacyjnych i mniejszych przedsiębiorstwach jest to, że dział handlowy i pracownicy handlowi nie umieją wyciągać własnych wniosków z pozyskiwanych informacji przez wywiadownie gospodarcze.

Nasza firma nie tylko uczy tej interpretacji, ale przede wszystkim weryfikuje zebrane informację przez inne wywiadownie, pozyskuje nowe informacje i tworzy całkowicie nowy obraz badanego przesiębiorstwa. Dopiero tak wykonana praca daje porządany efekt oceny ryzyka handlowej współpracy - daje asumpt do wyrobienia i wypracowania metody opinii o kontrahencie, co ma na celu uzyskać efekt wiedzy, a nie emocji.