
Zawsze stawiamy kropkę nad i
Zabezpieczenie i odzyskiwanie należności
Cele szkolenia
- poznanie najnowszych, najbardziej skutecznych technik windykacji
- poznanie asertywnych zachowań w kontaktach z dłużnikami
- kształcenie umiejętności skutecznych rozmów z dłużnikami
- poznanie sposobów najkorzystniejszych zabezpieczeń wierzytelności
- zwiększenie efektywności sprzedaży
- poznanie metod sprawdzania wiarygodności kontrahentów
Korzyści pozyskane ze szkolenia
- umiejętność rozpoznawania „psychologii trudnych dłużników”, taktyk ich działania
- umiejętność stosowania technik windykacji
- umiejętność właściwego zabezpieczenia należności
- umiejętność odzyskania pieniędzy bez straty wieloletniego klienta
- umiejętne rozpoznawanie zdolności finansowej nowych kontrahentów
Metody szkoleniowe
- wykłady
- dyskusje
- warsztaty z technik prowadzenia rozmów i zawierania umów
Program szkolenia
- psychologia „trudnego dłużnika”
- efektywna komunikacja z rozmówcą
- techniki windykacji
- windykacja należności w oparciu o Kodeks Postępowania Cywilnego
- rodzaje zabezpieczeń wierzytelności w obrocie gospodarczym
- metody sprawdzania wiarygodności kontrahentów
- dział handlowy a dochody ze sprzedaży
Komunikacja interpersonalna - aktywne słuchanieKomunikacja interpersonalna - rozwiązywanie konfliktówKomunikacja niewerbalna - MOWA CIAŁAZasady savoir-vivre w biznesieObsługa Klienta i cele sprzedażyRekrutacja i selekcja personeluZabezpieczenie i odzyskiwanie należności
Wywiady gospodarcze
Wywiady gospodarcze przygotowywane przez PIFH to usługa gwarantująca naszemu Klientowi uzyskanie danych niezbędnych w podejmowaniu właściwych decyzji handlowych. Wywiad zawiera zweryfikowane informacje o kontrahentach i daje wiarygodny obraz potencjalnych partnerów handlowych. Nasze raporty tworzone są zawsze bezpośrednio po zleceniu Klienta, są więc zawsze opracowywane na podstawie najbardziej aktualnych informacji. Za każdym razem jego kształt poddawany jest wnikliwej analizie przez naszych ekspertów.