Zasady savoir-vivre w biznesie


 
 
Cele szkolenia
- poznanie obowiązujących zasad etyki w biznesie i zwrócenie uwagi uczestników szkolenia na ich rolę w budowaniu wizerunku firmy
 
Korzyści pozyskane ze szkolenia
- umiejętność wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia w relacjach z kontrahentami
- lepsze prezentowanie siebie oraz swojej firmy w kontaktach służbowych (podczas spotkań czy uroczystości)
- prowadzenie kontaktów służbowych (korespondencyjnych, telefonicznych i osobistych) zgodnie z zasadami etykiety
 
Metody szkoleniowe
- wykłady interaktywne
- prezentacja tzw. modelowych zachowań
- ćwiczenia praktyczne
- zadania zespołowe
 
Program szkolenia
- elementy służące budowaniu wizerunku osobistego i korporacyjnego
- sztuka słowa w kontaktach zawodowych
- etykieta dot. ubioru służbowego
- pierwsze wrażenie w kontaktach zawodowych
- zasady prowadzenia służbowej korespondencji i rozmów telefonicznych

Koszty samodzielnej windykacji

W dobrze prowadzonym przedsiębiorstwie ilość dochodzonych wierzytelności płaconych po terminie to jedynie 5 % wszystkich wierzytelności - oznacza to, że bardziej opłacalnym jest zatrudnienie zewnętrznej kanclerii, niż utrzymywanie własnego działu windykacji.