Rekrutacja i selekcja personelu


 
 
Cele szkolenia
- poznanie procesów rekrutacji i selekcji pracowników
- przygotowanie procesu rekrutacji
- poznanie narzędzi pomocniczych w procesie rekrutacji
 
Korzyści pozyskane ze szkolenia
- znajomość metod selekcji i rekrutacji
- poznanie sposobów podejmowania decyzji w procesie selekcji
- poznanie sposobów dopasowania oczekiwań firmy do oczekiwań, kompetencji i potrzeb kandydata
 
Metody szkoleniowe
- mini-wykłady
- praca grupowa
- rozwiązywanie testów
- elementy gier kierowniczych
 
Program szkolenia
- metody rekrutacji
- wewnętrzne i zewnętrzne czynniki mające wpływ  na proces rekrutacji
- proces i kryteria selekcji
- podejmowanie decyzji w procesie selekcji
 

Weryfikacja raportów innych wywiadowni

Bardzo częstym zjawiskiem w podmiotach korporacyjnych i mniejszych przedsiębiorstwach jest to, że dział handlowy i pracownicy handlowi nie umieją wyciągać własnych wniosków z pozyskiwanych informacji przez wywiadownie gospodarcze.

Nasza firma nie tylko uczy tej interpretacji, ale przede wszystkim weryfikuje zebrane informację przez inne wywiadownie, pozyskuje nowe informacje i tworzy całkowicie nowy obraz badanego przesiębiorstwa. Dopiero tak wykonana praca daje porządany efekt oceny ryzyka handlowej współpracy - daje asumpt do wyrobienia i wypracowania metody opinii o kontrahencie, co ma na celu uzyskać efekt wiedzy, a nie emocji.