Wyznaczamy nowe standardy
Rekrutacja i selekcja personelu
Cele szkolenia
- poznanie procesów rekrutacji i selekcji pracowników
- przygotowanie procesu rekrutacji
- poznanie narzędzi pomocniczych w procesie rekrutacji
Korzyści pozyskane ze szkolenia
- znajomość metod selekcji i rekrutacji
- poznanie sposobów podejmowania decyzji w procesie selekcji
- poznanie sposobów dopasowania oczekiwań firmy do oczekiwań, kompetencji i potrzeb kandydata
Metody szkoleniowe
- mini-wykłady
- praca grupowa
- rozwiązywanie testów
- elementy gier kierowniczych
Program szkolenia
- metody rekrutacji
- wewnętrzne i zewnętrzne czynniki mające wpływ na proces rekrutacji
- proces i kryteria selekcji
- podejmowanie decyzji w procesie selekcji
Komunikacja interpersonalna - aktywne słuchanieKomunikacja interpersonalna - rozwiązywanie konfliktówKomunikacja niewerbalna - MOWA CIAŁAZasady savoir-vivre w biznesieObsługa Klienta i cele sprzedażyRekrutacja i selekcja personeluZabezpieczenie i odzyskiwanie należności
Weryfikacja raportów innych wywiadowni
Bardzo częstym zjawiskiem w podmiotach korporacyjnych i mniejszych przedsiębiorstwach jest to, że dział handlowy i pracownicy handlowi nie umieją wyciągać własnych wniosków z pozyskiwanych informacji przez wywiadownie gospodarcze.
Nasza firma nie tylko uczy tej interpretacji, ale przede wszystkim weryfikuje zebrane informację przez inne wywiadownie, pozyskuje nowe informacje i tworzy całkowicie nowy obraz badanego przesiębiorstwa. Dopiero tak wykonana praca daje porządany efekt oceny ryzyka handlowej współpracy - daje asumpt do wyrobienia i wypracowania metody opinii o kontrahencie, co ma na celu uzyskać efekt wiedzy, a nie emocji.